tiistai 15. tammikuuta 2013

Köhöm...



Ihmeellistä kyllä, selvittiin tänään koko porukka liikenteeseen ennen kahdeksaa aamulla. Syynä tähän oli tietenkin minä ja mun menot...Oli kampaaja varattuna keskustassa 9.15, jota ennen lapset hoitoihin eri puolille kylää ja mies töihin. Parasta ruuhka-aikaa ja autossa sitten vierähti sellainen reilu tunti. Myöhässä en tosin ollut kuin pari minuuttia, mutta mulle sekin on liikaa! Myöhässä ei saisi olla koskaan, jos välittää yhtään muista ihmisistä! Kuten kuvasta näkyy, tiedossa oli pelkkää tyven värjäystä. Raaskin leikata sitten ehkä taas seuraavalla kerralla..

Yleensä nautin pienestä hetkestä omaa aikaa, mutta tänään se oli lähinnä noloa. Oon kärsinyt vähintään joulusta saakka mahdottomasta yskästä, eikä loppua ole näkyvissä! Kaikki on hyvin, kunnes alan puhua tai kävellä vähänkään reippaammin. Yskänpuuska loppuu tunteeseen, että seuraavaksi varmasti oksennan. Onneksi niin ei ole käynyt =) Lääkärillä olen ravannut jo kahdesti, mutta antibioteista tai yskänlääkkeistä ei näytä olevan apua. Tänään turvauduin luontaistuotteisiin, josko helpottaisivat oloa yhtään paremmin..Onko teillä kokemuksia vaikkapa homeopatiasta?? Suositella ketään pääkaupunkiseudulta? Pitäisi pikkuhiljaa päästä taas lenkkipoluille, kun maraton lähenee ja pääkoppakin vaatisi vähän happea! Viime päivät on tullut vaan lueskeltua kirjaa..

2 kommenttia:

Mama D kirjoitti...

Ei ole kokemusta homeopatiasta. Mulla oli viime vuonna varmaan kolmen kuukauden ajan yska, parani ehka viikoksi ja taas yksittiin koko ajan. En tieda mika sinnikas virus se oli, mutta aikanaan helpotti. Pikaista paranemista!

Lystimäki kirjoitti...

Huhheijaa!! Kolme kuukautta!?! Nyt mä vaivun jo totaalimasennukseen...:(