perjantai 29. kesäkuuta 2012

Syypää sun hymyyn

Kaitaliina kirjoitteli jokin aika sitten ihanan tekstin blogissaan toisen huomioimisesta. Linkistä voit käydä senkin lukemassa, jos kiinnostaa. Mutta ajatus kiteytyy niin hyvin tähän Johanna Kurkelan kappaleeseen, että haluan itsekin lainata kertosäkeen tähän.


Palvo minua vähän
sitä tänään tarvitsen
sano että olen kaunis
että olen ihmeellinen
palvo minua vähän
ja sinut siitä palkitaan
sillä palvottuna pystyn
melkein mihin vaan


Mun omaan musiikkimakuun istuu paremmin kuitenkin seuraava kappale. Kun kuulin ensimmäistä kertaa tän radiosta se jäi soimaan heti päähän..Ja ihastuin siihen vielä lisää nähtyäni virallisen musiikkivideon!! On siis aivan pakko jakaa kanssanne.

Cheek Feat. Yasmine Yamajako - Syypää sun hymyyn


Muistakaa mussukat toisenne arjen keskellä! Pienillä teoilla on iso merkitys =) Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja: