perjantai 8. huhtikuuta 2011

Näteille bloggaajille ja paljastuksia minusta..



"You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!"

KIITOS tästä  tunnustuksesta Syksymäen blogin pitäjälle, ja oli kiva katsella sinun kuviasi!


Mun valitsemat kuvat eivät ole kovin vanhoja, koska jostain syystä ne on hävinneet jollekkin vanhalla koneelle..tai jonnekkin?? Mutta tällaisiä löysin.

1. Mulla on ollut yhden kerran jatkot hiuksissa. Laitoin ne ennen häitä ja tavallaan tykkäsin, mutta tälläkin hetkellä oma tukka on niin pitkä, että se saa riittää ja tukan selvittelyssä pääsee PALJON helpommalla!
 

2. Oon laskenut elämässäni yhden kerran suksilla, jonka jälkeen aloitin lautailun. Isoveljen perässä tietenkin, jotain kuudennella luokalla Riihivuoressa. Tämä kuva on Himokselta pari vuotta sitten. Harrastus on ollut viime vuodet vähän jäissä.. vaikka varusteet onkin vielä olemassa.


3. Ystävät järjestivät minulle mukavat polttarit ennen häitä vuonna 2007. Ja kunnon polttareihin kuuluu tottakai lehmällä ratsastamista tyylikkäissä kuteissa!?!


4. Tykkään tanssimisesta. Jos tekee mieli lähteä ulos, se yleensä tarkoittaa sitä että tekee mieli lähteä tanssimaan! Kuten nyt ;) Alla oleva kuva on parin vuoden takaa uudenvuoden juhlissa, jotka järjestettiin kavereille Panorama Towerin saunatiloissa. Kuva esittää tässä tätä mekko-kello-juoma-sateenvarjo-sävysävyyn kompleksia, kuten näkyy =)


5. Pidän kovasti kahvista ja matkustamisesta!  Tämä viimeinen kuva on San Fransiscon lentokentältä, kun lento oli pari tuntia myöhässä ja odoteltiin koneeseen pääsyä. Tehtiin häämatka jenkkeihin, jossa on kyllä ihan parasta kahvia! Ihan peruskahvi on yleensä mun valinta, latten saatan ottaa joskus kahvilassa. Kotona meillä ei ole mitään ihmeellisiä kahvikoneita.



Tässä on siis mun pienet kuvakätkö paljastukset. Enää pitäisi vain jakaa viesti eteenpäin. Katsotaan kuinka mun käy.. Pahoittelen vanhojen kuvien laatua!

Ei kommentteja: