maanantai 2. joulukuuta 2013

Kehittymistä


On varmaan paikallaan mainita, että meillä erkani tiet mun pt:n kanssa muutama viikko sitten. Eikä siitä sen enempää täällä :) Treenit on jatkuneet kaikesta huolimatta hyvällä vauhdilla! Olo on tosi pirteä, virkeä ja energinen. Tuntuu, että jos tunnin jaksaa uhrata aikaa päivällä treeneihin ja ruokaan, niin iltaisin saa vähintään pari tuntia enemmän omaa aikaa lasten mentyä nukkumaan. Vähempikin uni tuntuu nykyään riittävän, kun se ei ole enää niin katkonaista.


Pian tulee kuitenkin täyteen kahdeksan viikkoa samaa viisijakoista treeni-ohjelmaa ja alkaa tuntumaan siltä, että jotain uutta ärsykettä pitäisi jo saada. Otinkin nyt kuukauden jäsenyyden Lauttasaaren Crossfit salille ja yritän saada siellä haettua enemmän tuota lihasten maksimivoimaa. Ja tietysti ennenkaikkea lisää tekniikkaa tempauksiin ja muihin juttuihin.


Todella suuri osa energisyyttä ja hyvää oloa on löytynyt silti ennemminkin ruokaremontin kautta. Monet tietävätkin, että olen aivan surkea ruuan laittaja ja vielä surkeampi sen laittamisen suunnittelussa. Vielä vuosi sitten mun ruokavalio oli enimmäkseen eväinä ahmittua rahkaa purkkiananaksen kera ja lämmin ruoka saattoi olla hunajamarinoitua kanaa ja nuudeleita. (Juu, kyllä niitä joissa on sipsien verran suolaa! Ilmankos koukuttaa!!) Ja ruoka-ajat oli kaikkea tunnin ja kuuden tunnin väliltä. Ja nykyään...se on aika kellon tarkka kolme tuntia kun mun vatsa huutaa ruokaa eli siihen mahtuu noin viisi-kuusi ruokailua päivässä. Vatsan täytteeksi kelpaa nykyään monenlaista hyvää ja mulle on alkanut valkenemaan mm.maitotuotteiden salakavaluus..Mikä pilasi maidon?



Tämä näistä kehittymisaskelista tällä kertaa. Täytynee lähteä tarkistelemaan onko verottaja muistanut mua lupaamallaan tavalla =) Syökäähän hyvin ja liikkukaa!!

Ei kommentteja: