lauantai 10. maaliskuuta 2012

Masun kera kohti lenkkejä

Mukavaa lauantaita!


Kukkuu! Sanoo mun vanhat lenkkarit. Onneksi tuli käytyä viime viikonloppuna Expo-messuilla. Sieltä löytyi 40€:lla jotkut vanhan malliset Asicset. Jotka on nyt ekaa kertaa mulla kokoa 37,5! Kengän kokoni on yleensä ollut 36-37. Raskaus on tehnyt tehtävänsä jaloillekkin. Halusin kuitenkin tarpeeksi reilun koon, jotta juoksu sujuu sitten kun sinne lenkille taas pääsee.


Kävin aamulla salilla..Voi että siellä on viikonloppuisin porukkaa! Cross Trainer sai riittää mulle, kun en jaksanut alkaa kyttäilemään vapaita penkkejä painojen puolelta.

Oon vaatteiden suhteen aikas rennosti mennyt jo trikoopaidoilla ja kotona verkkareilla =)


Edestä päin masu nyt ei hirveesti erotu. Ehkä se pitää myöntää, että poikavatsat on sit edempänä..?
Kukahan meillä pesee peilit???
 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvältä näyttää uudet lenkkarit!
Ihanaa, kun alkaa pyörätiet olemaan sulia... <3
Pitäis vaan tässä vaiheessa odotusta olla WC puolivälissä lenkkiä...alkaa oikeesti 1,5h lenkin loppuvaiheessa olla JÄRJETÖN HÄTÄ! :D

Noista masumalleista...mulla on ainakin kaikki masut olleet samanmallisia ja suurinpiirtein saman kokoisiakin...eli niiden perusteella ei todellakaan olis voinut sanoa, mikä on tyttö- ja mikä poikamasu...

Onnellista loppuodotusta Terhi! :)


Mirva ja masuasukki

Lystimäki kirjoitti...

Oon kans käyttänyt lenkeillä tuota työpaikkaa hyväksi veskin suhteen =) Siellä on helppo käydä matkanvarrella.

En oo kans oikeen koskaan perustanut noista tyttö-poika arvailuista. Mullakin raskaudet aikas samanlaisia, paitsi pojasta huono olo pidempään. Ja niin moni kommentoi silloin, että varmasti on tyttö jos on noin huono olo!